Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member noneFemale/Poland Groups :iconanti-jinxling-club: Anti-JinXLing-Club
all antifans of jinxling pairing
Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Premium Membership
Statistics 42 Deviations 3,612 Comments 26,986 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


There isn't any recent activity from deviants you watch. Fill up your Watch Feed by watching more deviants!

deviantID

justwatch's Profile Picture
justwatch
none
Poland
Current Residence: Neverland
deviantWEAR sizing preference: What? O_o
Print preference: Scrolls & other strange stuff
Favourite genre of music: Trance,
Operating System: Linux
MP3 player of choice: iPod
Shell of choice: Seashell
Skin of choice: I'm quite tanned ^^
Favourite cartoon character: Omg everybody except.... [secret]
Personal Quote: Just don't give a damn, sleep your problems away and let THE optimism blast your head :D
Interests
  • Mood: Lust
  • Listening to: Paul Oakenfold - Unafraid
My pre order of TT2 just arrived today game is awesome! If u wanna play with me my PSN: eeedzia ;)


:iconanti-jinxling-club::iconanti-jinxling-club::iconanti-jinxling-club::iconanti-jinxling-club::iconanti-jinxling-club::iconanti-jinxling-club::iconanti-jinxling-club::iconanti-jinxling-club:
Yo people!
I'm a zelous Tekken Series fan!

:star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star: :iconanti-jinxling-club: :star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star:
The Great ANTI JIN KAZAMA X XIAOYU CLUB!
(btw I hate Ling, but the club is not against her but AGAINST THE PAIRING).


:mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai::mangapunksai:

:iconsoulcaliburivclub:

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconvickerooni:
Vickerooni Featured By Owner Oct 7, 2014  Student Photographer
Thanks for the favorite and the watch ^_^ 
Reply
:iconjotunmai:
Jotunmai Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much for the :+fav:! :iconsweethugplz:
Reply
:iconpinky19295:
Pinky19295 Featured By Owner Aug 6, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you for the fave :)
Reply
:icongirabyte225-jc-lover:
girabyte225-jc-lover Featured By Owner Jul 27, 2014  Hobbyist Interface Designer
Did you know..., by the way, I did it lol girabyte225-jc-lover.deviantar…
Reply
:iconsophiadahlen:
SophiaDahlen Featured By Owner Jul 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
What is it you have against Xiaoyu?
Reply
:iconjt4910:
JT4910 Featured By Owner Aug 6, 2014  Hobbyist Artist
she likes jin but xiaoyu:| (Blank Stare) No, I disagree!  is in the way
Reply
:iconsophiadahlen:
SophiaDahlen Featured By Owner Aug 7, 2014  Hobbyist Traditional Artist
By "she",do you mean justwatch?
Reply
:iconjt4910:
JT4910 Featured By Owner Aug 7, 2014  Hobbyist Artist
yeah its a girl
Reply
(2 Replies)
:iconskyuuketsuki:
skyuuketsuki Featured By Owner May 27, 2014  Professional Traditional Artist
thank you for...hahaha as your name implies ,'just watching'
Reply
:iconflippy-do:
flippy-do Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks so much for the watch and favs yo!!
Reply
Add a Comment: